Pikavippipalvelu Big Brother -ohjelman sponsoriksi

31.8.2011 12:39

Pikavippipalveluita tarjoava yritys OPR-Vakuus Oy on Everyday-palvelullaan yksi suositun Big Brother -ohjelman pääsponsoreista Sony Playstationin, Bubbleroom.fi:n ja Finndomo Kodin ohella.

Big Brother -ohjelman katsojaluvut laskivat viime vuonna ensimmäistä kertaa ohjelman historiassa. Mainostajat ja tuottajat uskovat kuitenkin ohjelman vetovoimaan, Big Brothern mainosmyynnistä vastaavat henkilöt vakuuttavat, että mainostajien kiinnostus ohjelmaa kohtaan on ollut yhtä innokasta kuin ennenkin. Mainosten hinnoittelu on pysynyt samalla tasolla kuin aiemminkin. Tuotepäällikkö Tony Stepanow SubTV:lta toteaa, että mainostajan osalta ei näy merkkejä suosion laskusta.

Myyntijohtaja Stinde Mäkinen toteaa, ettei ohjelmaa tehtäisi jos se olisi tappiollista toimintaa. Mäkinen luottaa myös kuluttajien omaan harkintaan laajasti kritisoitujen pikavippien suhteen. Laillista liiketoimintaa harjoittavan sponsorin kohdalla ei tarvinnut käydä läpi eettisiä tai moraalisia näkökulmia.

Lähteet: Kaleva.fi, Markkinointi&Mainonta, Everyday.fi

Kommentoi artikkelia!

Talousviesti.fi
Talousviesti tarjoaa kiinnostavimmat talousuutiset säästämisestä, sijoittamisesta ja lainamarkkinoilta. Löydä päivän tärkeimmät talousuutiset helposti ja vaivattomasti.
Etsi palvelusta
Taloustilastoja

Valuuttakurssit

USD: 1,1948
JPY: 133,09
SEK: 9,5145

> Lisää valuuttakursseja

Päivitetty: 18.9.2017

Euribor

  • Euribor 1 kk -0,373 %
  • o Euribor 3 kk -0,329 %
  • o Euribor 6 kk -0,271 %
  • o Euribor 12 kk -0,171 %

> Päivän euribor-korot

Päivitetty: 8.9.2017:

Linkkejä